Zbornik radova sa simpozija “Mediji u multinacionalnim sredinama” Sarajevo, 10 i 11. Oktobra 1996. (Obim-4 strane A-5 formata)
Analizom sadržaja provjerena je hipoteza da na rezultate opštih izbora (1996.) mediji nisu imali značajnijeg utjecaja.Birači nisu odlučili o pobjednicima na osnovu informacija koje su dobili posredstvom medija.
Stranke koje su se strateški usmjerile na medijske kanale kampanje, zapostavljajući tradicionalne oblike političkog djelovanja, nisu pravilno procijenile tradicionalne, psiho-socijalne, kulturološke i komunikološke karakteristike bosansko-hercegovačkog prostora.
U uvjetima bogatih interpersonalnih veza, razvijenih u teškim ratnim situacijama, u kojima se ljudi prirodno više oslanjaju jedni na druge, mediji ispred sebe nemaju atomiziranu gomilu, spremnu da upija nagovore. U krajnjoj mjeri mediji mogu samo pružiti dio faktografske osnove koja će kroz interpersonalnu komunikaciju doživjeti vrijednosnu obradu, koja se svodi na klasifikaciju; prihvatanje ili odbacivanje informacija u skladu sa već postojećim i učvršćenim grupnim vrijednostima. Aktivirani su procesi selektivnog izlaganja medijima i selektivne percepcije informacija. Obezvrijedjene su klasične teze o svemoći medija.
Analizom sadržaja provjerena je hipoteza da na rezultate opštih izbora (1996.) mediji nisu imali značajnijeg utjecaja.Birači nisu odlučili o pobjednicima na osnovu informacija koje su dobili posredstvom medija.
Stranke koje su se strateški usmjerile na medijske kanale kampanje, zapostavljajući tradicionalne oblike političkog djelovanja, nisu pravilno procijenile tradicionalne, psiho-socijalne, kulturološke i komunikološke karakteristike bosansko-hercegovačkog prostora.
U uvjetima bogatih interpersonalnih veza, razvijenih u teškim ratnim situacijama, u kojima se ljudi prirodno više oslanjaju jedni na druge, mediji ispred sebe nemaju atomiziranu gomilu, spremnu da upija nagovore. U krajnjoj mjeri mediji mogu samo pružiti dio faktografske osnove koja će kroz interpersonalnu komunikaciju doživjeti vrijednosnu obradu, koja se svodi na klasifikaciju; prihvatanje ili odbacivanje informacija u skladu sa već postojećim i učvršćenim grupnim vrijednostima. Aktivirani su procesi selektivnog izlaganja medijima i selektivne percepcije informacija. Obezvrijedjene su klasične teze o svemoći medija.