/Treći naučni simpozijum: Demokracija-mediji u multinacionalnim sredinama, Sarajevo 1997./ (Obim-7 strana A-4 format)
Autor je realizirao istraživanje javnog mnijenja na uzorku od 1200 ispitanika. Polazna hipoteza je glasila: Utjecaj medija na izborno opredjeljivanje ovisi od trajnih predodžbi glasača o medijima kao vjerodostojnim izvorima informacija o strankama i kandidatima, korisnim za izbornu orjentaciju. Autor smatra da potvrdjivanje medija kao faktora izbornog opredjeljivanja glasača ovisi od: stupnja izloženosti djelovanja medija i predodžbi glasača o medijima kao izvorima vjerodostojnih informacija korisnoh za izbornu orjentaciju.
Predodžbe o medijima kao izvoru za izbornu orjentaciju validnih informacija , zaključuje autor, zasnovane su na neposrednom iskustvu sa medijem a odnose se na:
-predodžbe o demokratičnosti kao spremnosti medija da komunicira poruke kompetitivne sustavu političkih vrijednosti u okviru kojih je artikulirana uredjivačka politika i
-vjerodostojnost informacija komuniciranih kroz medije u prethodnom (prije kampanje) periodu.
Kao izraz akumuliranja iskustava sa pojedinačnim i medijima uopšte struktuiraju se relativno trajne predodžbe o vjerodostojnosti sa kojima glasači u fazi izborne kampanje vrše selekciju medija i informacija kao faktora vlastitog izbornog opredjeljivanja. Autor pod vjerodostojnošću medija smatra od strane recipijenata doživljenu kvalitetu medija da širi istinite informacije iz različitih izvora.
Autor je realizirao istraživanje javnog mnijenja na uzorku od 1200 ispitanika. Polazna hipoteza je glasila: Utjecaj medija na izborno opredjeljivanje ovisi od trajnih predodžbi glasača o medijima kao vjerodostojnim izvorima informacija o strankama i kandidatima, korisnim za izbornu orjentaciju. Autor smatra da potvrdjivanje medija kao faktora izbornog opredjeljivanja glasača ovisi od: stupnja izloženosti djelovanja medija i predodžbi glasača o medijima kao izvorima vjerodostojnih informacija korisnoh za izbornu orjentaciju.
Predodžbe o medijima kao izvoru za izbornu orjentaciju validnih informacija , zaključuje autor, zasnovane su na neposrednom iskustvu sa medijem a odnose se na:
-predodžbe o demokratičnosti kao spremnosti medija da komunicira poruke kompetitivne sustavu političkih vrijednosti u okviru kojih je artikulirana uredjivačka politika i
-vjerodostojnost informacija komuniciranih kroz medije u prethodnom (prije kampanje) periodu.
Kao izraz akumuliranja iskustava sa pojedinačnim i medijima uopšte struktuiraju se relativno trajne predodžbe o vjerodostojnosti sa kojima glasači u fazi izborne kampanje vrše selekciju medija i informacija kao faktora vlastitog izbornog opredjeljivanja. Autor pod vjerodostojnošću medija smatra od strane recipijenata doživljenu kvalitetu medija da širi istinite informacije iz različitih izvora.