2. Komparativna analiza izvještavanja o terorističkom napadu u Norveškoj na hrvatksim i internet portalima Velike Britanije, (Kurtić.N., Đukić.M.,). Medianali, godište 7, broj 14, prosinac 2013. Dubrovnik
3. Novine u Bosni u osmanskom periodu i nacionalno samoidentificiranje Bošnjaka, Bosanski jezik: časopis za kulturu bosanskoga knjižebnog jezika, 10/2013, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli
4. Odnosi s javnostima u zdravstvenom sektoru; mogućnosti strateške perspektive, Zbornik radova, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli. 2011. ISSN 1512-6021, str. 335-359
5. Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija; Medianali, međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima, Sveučilište u Dubrovniku, ISSN 1846-436X, UDK 316.77 /070/659.4, godište 3, broj 5, veljača 2009. (str.131- 142)
6. Mogućnosti dekonstrukcije internog imidža Bosne i Hercegovine; Tranzicija; Međunarodni naučno-stručni časopis za ekonomiju i politiku tranzicije – Tuzla – Beograd – Bukurešt – Zagreb, Ekonomski institut Tuzla, br.21-22, 2008. ISSN 1512-5785, COBIS.BH – ID 7255054, UDK: 330.142 (str. 9-26)
7. Vjerodostojnost medijskih objava; Medianali, međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima, Sveučilište u Dubrovniku, ISSN 1846-436X, UDK 316.77 /070/659.4, godište 2, broj 3, veljača 2008. (str.127- 136)
8. Čitanje medijske kulture (teorijsko-analitički okvir za razumijevanje medija i medijskih sadržaja); UDK 316.774:316.77, Istraživanja, Časopis Fakulteta humanističkih nauka, Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru, Mostar, 2008. ISSN 1840-1325, (str. 413- 426)
9. Mediji i izbori – između formalne nepristrasnosti i interesa javnosti, Medianali, međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima, Sveučilište u Dubrovniku, ISSN 1846-436X, UDK 316.77 /070/659.4, godište 1, broj 2, studeni 2007. (str.139- 148)
10. Komunikacijski paradoks, Medianali, međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima, Sveučilište u Dubrovniku, ISSN 1846-436X, UDK 316.77 /070/659.4, godište 1, broj 1, ožujak 2007. (str.135-148)
11. Potreba za smislom: mit, manipulacija i film, Pregled, časopis za društvena pitanja, Univerzitet u Sarajevu, br. 3-4, maj-avgust, 2007., ISSN 0032-7271 (str. 383-386)
12.Problemi i smisao definiranja odnosa s javnošću, Anali poslovne ekonomije, časopis za poslovnu ekonomiju, biznis, menadžment i komunikologiju, UPIM, Banja Luka, 2007. godina I, Volume I, Broj 1, UDK 659.4 (str. 143- 153)
13. Bosna i Hercegovina : između profesionalnih standarda i očekivanja čitatelja, ICEJ, Zagreb, 2007., ISBN 978-953-7015-38-1 (str. 117- 154)
14. Konceptualizacija istraživanja vjerodostojnosti medija; Vjerodostojnost novina, ICEJ, Zagreb, 2007., ISBN 978-953-7015-38-1 (str. 39-66)
15. Teorijski okvir za marketinšku rekonceptualizaciju politike, Zbornik radova, Ekonomski fakultet u Brčkom, Univerzitet u Istočnom Sarajevu, br.3, mart 2007. ISBN 978-99938-95-05-3, COBIS.BH-ID 387864 (str. 101-108)
16. Mediji u tranziciji; Tranzicija, časopis za ekonomiju i politiku tranzicije; Ekonomski institut Tuzla, januar-decembar 2006. broj 17-18, ISSN 1512 – 5785 (str.9-18)
17. Kako izvještavati o maloljetnicima u sukobu sa zakonom ? Zbornik radova, Filozofski fakultet, Univerzitet u Tuzli, Tuzla, 2006. Vol.31, br. 7, ISSN 1521 – 6021 (str.456-463)
18. Samoprezentirajuće komunikacije savremenih društvenih struktura, masovni mediji i javni diskurs; Zbornik radova, Filozofski fakultet, Univerzitet u Tuzli, Tuzla, 2005. Vol.31, br. 6, ISSN 1521 – 6021 (str. 245-260)
19. Epistemologija novinarske spoznaje; Zbornik radova, Filozofski fakultet, Univerzitet u Tuzli, Tuzla, 2004. Vol.31, br. 5, ISSN 1521 – 6021 (str. 245-256)
20. Javna percepcija tuzlanskog pristupa prostornom planiranju; Urbo BiH (2), str. 53- 57, Sarajevo, 2002.; obim: 5 strana, format: A-4
21. Uključivanje javnosti u proces izrade prostornog plana; Urbo BiH (2), str. 30- 37, Sarajevo 2002.; obim: 8 strana, format: A-4
22. Politika i komuniciranje; Socijal demokrat broj 10 – 11, str. 243-246, Sarajevo 2002.; obim: 4 strane, format B-5
23. Sud kao središnji element logičke strukture mas-medijske poruke; Zbornik radova Filozofskog fakulteta broj 4; str. 123- 133, Tuzla 2002.;obim: 11 strana, format: B-5.
24. Bosna i Hercegovina, entiteti i kantoni u procesu stabilizacije i razvoja; koautorstvo sa Mr. Sead Omerbegović, Pogledi br. 8; str. 64 – 69, Tuzla 2001.; obim 6 strana, format B-5.
25. Imidž u funkciji strateškog menadžmenta; Zbornik radova u povodu 25-godišnjice Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Tuzli, str.59 – 65, Tuzla 2001.; obim: 7 strana, format: A-4.
26. Informatološki aspekti arhivistike i dokumentaristike; Arhivska praksa – archival practice, str. 20- 26, Tuzla 2001.; obim: 7 strana, format B-5.
27. O problemu semantičke determinacije mas-medijske poruke; Razlika/differance broj 1, str.161- 171, Tuzla, 2001.; obim: 10 strana, format B-5.
28. Epistemološka funkcija koda; Zbornik radova filozofskog fakulteta u Tuzli broj 3, str: 107-119, Tuzla 2001.; obim 13 strana, format B-5
29. Savremeni mediji komuniciranja u kreiranju novog imidža BiH; Znak Bosne, str.37 – 40, Zenica 2000.; obim: 4 strane, format: A-4
30. Hipotetski okvir za razmatranje odnosa logike i mas-medijske poruke; Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Tuzli broj 2, str: 139-157, Tuzla 2000.; obim: 17 strana, format B-5.
31. Događaj kao izvor i predmet informacije; Zbornik radova filozofskog fakulteta u Tuzli broj 1, str: 58-71, Tuzla 1999.; obim: 15 strana, format: B-5.
32. Public relations - nova strategija komuniciranja s okruženjem, Bosanski jezik, Tuzla, 1997. (Obim-5 strana A-5 formata)
33. Strategije upravljanja odnosima sa javnošću, Pogledi 6/97, Tuzla (Obim 6 strana B-5 formata)str.34- 39, Tuzla 2002.; obim: 6 strana, format A-5.
34. Utjecaj medija na opredjeljivanje birača - skica za studiju slučaja, Zbornik radova sa simpozija “Mediji u multinacionalnim sredinama” Sarajevo, 10 i 11. Oktobra 1996. (Obim-4 strane A-5 formata)
35. Društvene determinante informisanja u preduzeću, Samoupravljanje, 1/90, Beograd (Obim-15 strana B-5 formata)
36. Mnijenjsko djelovanje fabričke štampe, Samoupravljanje, 6/89, Beograd (Obim-10 strana B-5 formata)
37. Rudarske novine i zaštita na radu, Revija rada, 196/87, Beograd (Obim-6 strana B-5 formata)
38. Male zemlje u procesu globalizacije (mogućnosti komunikacijskog odgovora);Stav broj 1, str.34- 39, Tuzla 2002.; obim: 6 strana, format A-5
39. Problem odnosa vjerodostojnosti medija i izbornog opredjeljivanja glasača, Treći naučni simpozijum: Demokracija-mediji u multinacionalnim sredinama, Sarajevo 1997.